• Home
  • Η Εταιρεία

Η HIPERTIN παράγει εδώ και 75 χρόνια επαγγελματικά προϊόντα κομμωτηρίου με γνώμονα την υψηλή ποιότητα και αισθητική των προϊόντων και την πληρέστερη ικανοποίηση των επαγγελματιών

Η HIPERTIN παρακολουθεί από κοντά τις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων δεκαετιών και χάρις στην ιδιαίτερη ευαισθησία της απέναντι σε θέματα ποιότητας και περιβάλλοντος επικέντρωσε τις προσπάθειές της στην βελτιστοποίηση όλων των διαδικασιών που παίρνουν μέρος στην παραγωγή των προϊόντων. Απόρροια αυτών των προσπαθειών είναι η πιστοποίηση της εταιρείας με ISO 9001 (πιστοποιητικό ποιότητας) και ISO 14001 (περιβαλλοντολογική πιστοποίηση) καθώς και ευρωπαϊκό πιστοποιητικό EMAS (περιβαλοντολογική πιστοποίηση).

Στα 1940, μετά το τέλος του Ισπανικού εμφυλίου, ένα αυξανόμενο κύμα επιχειρηματικής δραστηριότητας ανέκυψε στην χώρα (εν. την Ισπανία, καθώς η έδρα της HIPERTIN βρίσκεται στην Βαρκελώνη). Έτσι μία συγκεκριμένη μερίδα ανθρώπων που κατείχε τα απαραίτητα μέσα ξεκίνησε την δική της βιομηχανική επανάσταση.

Το 1944 ο Francisco Margenat, ένας διάσημος κομμωτής της εποχής ξεκίνησε σε ένα μικρό εργαστήριο στο κέντρο της Βαρκελώνης την παραγωγή του πρώτου προϊόντος της HIPERTIN: ένα προϊόν για περμανάντ με την επωνυμία Curly. Παθιασμένος με το σινεμά και μεγάλος θαυμαστής της ομορφιάς επηρεάστηκε από τις τάσεις που επικρατούσαν στο Παρίσι και τις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα από το λεγόμενο ‘’αντρικό’’ στυλ. Δηλαδή κοντοκουρεμένα σγουρά μαλλιά όπως της Μαρλέν Ντίτριχ και γενικότερα καμπυλόγραμμες φόρμες. Η περμανάντ αποδείχτηκε ένα προϊόν που έφερε την επανάσταση στην Ισπανία της δεκαετίας του ’40.

Στις αρχές του 1950 μία νέα μόδα άρχισε να κερδίζει έδαφος ξεκινώντας από την μεγάλη οθόνη με την Μέριλιν Μονρόε και την Μπριζίτ Μπαρντό να καθορίζουν το look της εποχής, το οποίο δεν ήταν άλλο από τα κατάξανθα μαλλιά. Ο ιδρυτής της εταιρείας λοιπόν ενθουσιασμένος από την ιδέα του να ανανεώνει την εμφάνιση μιας γυναίκας αλλάζοντας το χρώμα των μαλλιών της , επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη ενός προϊόντος για την βαφή των μαλλιών. Εκείνη την εποχή δημιουργήθηκε η πρώτη βαφή της HIPERTIN, η διαχρονική ‘’Altamente Decolorante’’.

Κατανοώντας το μέγεθος του εγχειρήματος, ο Francisco Margenat αποφάσισε να αναζητήσει έναν σύμμαχο ώστε να βοηθήσει την εταιρεία να προχωρήσει γρήγορα μπροστά. Έτσι στα τέλη της δεκαετίας του ’40 ένας νέος άντρας ενσωματώθηκε στο δυναμικό της Hipertin ο οποίος εξελίχθηκε σε ηγέτη της επιχείρησης. Ο άντρας αυτός ήταν ο Juan Angeles, ο οποίος παραμένει ‘’τιμής ένεκεν’’ πρόεδρος της εταιρείας μέχρι σήμερα.


Η εταιρεία, η οποία στα πρώτα 6 χρόνια της λειτουργίας της ονομαζόταν Margenat Cosmetics εκείνη την εποχή άλλαξε επωνυμία και απέκτησε την σημερινή της (HIPER – TIN nte, δηλαδή υπέρ-βαφές). Μια επωνυμία που αντικατοπτρίζει το όραμα του ιδρυτή της να δημιουργήσει την καλύτερη βαφή μαλλιών και να αποτελέσει αναφορά στον χώρο της κομμωτικής. Από εκείνη την στιγμή λοιπόν όλο το βάρος πέφτει στην έρευνα και ανάπτυξη καλλυντικών προϊόντων για τον χρωματισμό των μαλλιών.

Κατά την διάρκεια της δεκαετίας του ’60 η επαναστατική ‘’Altamente Tonos Ibericos’’ κυκλοφόρησε στη αγορά. Επρόκειτο για μία σειρά βαφών με χρώματα γεμάτα λάμψη και έντονες αποχρώσεις. Σ’ αυτήν την σειρά προστέθηκε για πρώτη φορά κάποιο καλλυντικό συστατικό, το ‘’ασκορβικό οξύ’’ (καλλυντική μορφή της βιταμίνης C). Αυτή η στιγμή σηματοδοτεί μια στροφή στην φιλοσοφία της εταιρείας αφού πλέον σημασία δεν έχει μόνο ο χρωματισμός των μαλλιών αλλά και η υγεία και η περιποίησή τους. Κάτι που ακούγεται αυτονόητο σήμερα αλλά 50 χρόνια πριν ήταν εξαιρετικά καινοτομικό.

Ακολουθώντας μια μακρά περίοδο ανάπτυξης η HIPERTIN κατάφερε να καθιερωθεί στην ελίτ του χώρου στην Ισπανία. Στην δεκαετία του ’90 άρχισε ένα φιλόδοξο σχέδιο εξάπλωσής της εταιρίας στην παγκόσμια αγορά αποτέλεσμα του οποίου είναι και η κυκλοφορία της στην Ελληνική αγορά.

Ένα από τα ''μυστικά'' της επιτυχίας της εταιρίας είναι η ''ελεγχόμενη ανάπτυξη'' η οποία εφαρμόστηκε από του διαδόχους του Juan Angeles. Δηλαδή να αναπτύσσεται, αλλά όχι σε βάρος της ποιότητας των προϊόντων, γι’ αυτό τον λόγο έχει εφαρμόσει αυστηρούς ελέγχους σε όλα τα στάδια της παραγωγής από τον σχεδιασμό του προϊόντος μέχρι και την πώλησή του στο κομμωτήριο. Με λίγα λόγια, σκοπός είναι η παράλληλη ανάπτυξη της εταιρίας, των προϊόντων και των επαγγελματιών στους οποίους απευθύνεται.

Επικοινωνία

Επικοινωνία: Beautynet, 2104916300 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Follow us

Hipertin

Η HIPERTIN παράγει εδώ και 75 χρόνια επαγγελματικά προϊόντα κομμωτηρίου.
Διαβάστε περισσότερα...